CENNIK USŁUG I OPŁAT
1. WYNAGRODZENIE ZA USŁUGI POŚREDNICTWA Klient z podpisaną umową - ceny brutto zawierają podatek VAT 23% Klient bez podpisanej umowy - ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
1.1. Usługa pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości 4% od ceny sprzedaży nieruchomości , nie mniej niż 5000 zł nie dotyczy
1.2. Usługa pośrednictwa w zakupie nieruchomości 4% od ceny zakupu nieruchomości, nie mniej niż 5000 zł nie dotyczy
1.3. Usługa pośrednictwa w wynajmie nieruchomości 100% miesięcznej stawki czynszu najmu, nie mniej niż 1000 zł nie dotyczy
1.4. Usługa pośrednictwa w najmie nieruchomości 100% miesięcznej stawki czynszu najmu, nie mniej niż 1000 zł nie dotyczy
1.5. Wizytacja nieruchomości i konsultacje ze Sprzedającym/Wynajmującym zawarte w prowizji biura 150 zł za każdą rozpoczętą godzinę
1.6. Przygotowanie opisu nieruchomości zawarte w prowizji biura 100 zł
1.7. Publikacja na portalach ogłoszeniowych zawarte w prowizji biura 200 zł
1.8. Utrzymywanie oferty na portalach ogłoszeniowych przez 30 dni zawarte w prowizji biura 250 zł
1.9. Przygotowanie i przeprowadzenie Protokołu Zdawczo-Odbiorczego z dokumentacją fotograficzną i stanem liczników zawarte w prowizji biura 150 zł
1.10. Przyjęcie/wydanie lokalu z Protokołem Zdawczo-Odbiorczym zawarte w prowizji biura 150 zł
2. PREZENTACJE Klient z podpisaną umową - ceny brutto zawierają podatek VAT 23% Klient bez podpisanej umowy - ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
2.1. Fizyczna prezentacja nieruchomości zawarte w prowizji biura 150 zł za każdą rozpoczetą godzinę
2.2. Prezentacja konkretnej nieruchomości na portalach ogłoszeniowych: Morizon, OtoDom, KRN, OfertyNet,Gumtree, przez 30 dni zawarte w prowizji biura 250 zł
3. UMOWY Klient z podpisaną umową - ceny brutto zawierają podatek VAT 23% Klient bez podpisanej umowy - ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
3.1. Przygotowanie umowy najmu nieruchomości mieszkalnej zawarte w prowizji biura 500 zł
3.2. Przygotowanie umowy najmu nieruchomości komercyjnej zawarte w prowizji biura 1 000 zł
3.3. Przygotowanie umowy najmu garażu/ miejsca postojowego zawarte w prowizji biura 100 zł
3.4. Przygotowanie umowy przedwstępnej cywilno-prawnej dla lokalu mieszkalnego zawarte w prowizji biura 700 zł
3.5. Przygotowanie umowy przedwstępnej cywilno-prawnej dla domu zawarte w prowizji biura 1 000 zł
3.6. Przygotowanie umowy przedwstępnej cywilno-prawnej dla lokalu komercyjnego zawarte w prowizji biura 1 500 zł
3.7. Aneks do jakiejkolwiek umowy najmu nieruchomości mieszkalnej 10% wartości czynszu najmu nie mniej niż 100 zł 100% miesięcznej stawki czynszu
3.8. Aneks do jakiejkolwiek umowy najmu nieruchomości komercyjnej 10% wartości czynszu najmu nie mniej niż 500 zł 100% miesięcznej stawki czynszu
3.9. Aneks do jakiejkolwiek umowy najmu garażu/miejsca postojowego 50 zł 100% miesięcznej stawki czynszu
4. USŁUGI FOTOGRAFICZNE Klient z podpisaną umową - ceny brutto zawierają podatek VAT 23% Klient bez podpisanej umowy - ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
4.1. Sesja fotograficzna nieruchomości do 50m2 zawarte w prowizji biura 500 zł
4.2. Sesja fotograficzna nieruchomości 50-100m2 zawarte w prowizji biura 700 zł
4.3. Sesja fotograficzna nieruchomości 100-200m2 zawarte w prowizji biura 1 200 zł
4.4. Sesja fotograficzna nieruchomości powyżej 200m2 zawarte w prowizji biura 1 500 zł
4.5. Opłata za prawa autorskie do fotografii-niezależnie od wielkości nieruchomości 500 zł 500 zł
5. OPŁATY ZA WYCOFANIE OFERTY W TRAKCIE TRWANIA UMOWY POŚREDNICTWA Klient z podpisaną umową - ceny brutto zawierają podatek VAT 23% Klient bez podpisanej umowy - ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
5.1. Opłata za wycofanie się Sprzedającego/Wynajmjącego ze sprzedaży/wynajmu nieruchomości w okresie do 30 dni od dnia podpisania umowy pośrednictwa 500 zł nie dotyczy
5.2. Opłata za wycofanie się Sprzedającego/Wynajmującego ze sprzedaży/wynajmu nieruchomości w okresie od 31 do 60 dni od dnia podpisania umowy pośrednictwa 1 000 zł nie dotyczy
5.3. Opłata za przygotowanie umowy notarialnej i nie przystąpienie do umowy bez względu na przyczynę zwrot kosztów umowy notarialnej + 200 zł zwrot kosztów umowy + 400 zł
6. WYNAGRODZENIE ZA SPRAWY URZĘDOWE Klient z podpisaną umową - ceny brutto zawierają podatek VAT 23% Klient bez podpisanej umowy - ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
6.1. Przepisanie mediów : prąd, woda, gaz, internet/TV 50 zł za każdy wniosek 100 zł za każdy wniosek
6.2. Rejestracja pobytu obcokrajowca 500 zł 700 zł
6.3. Zameldowanie obcokrajowca +PESEL 100 zł 200 zł
6.4. Deklaracja o podatku od nieruchomości 150 zł 300 zł
6.5. Pozostałe wnioski i decyzje 50 zł za każdy wniosek + opłaty urzędowe 100 zł za każdy wniosek+opłaty urzędowe
7. SPRZĄTANIE Klient z podpisaną umową - ceny brutto zawierają podatek VAT 23% Klient bez podpisanej umowy - ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
7.1. Sprzątanie nieruchmości do 50m2 po poprzednim Najemcy z własnymi środkami chemicznymi 300 zł 500 zł
7.2. Sprzątanie nieruchmości powyżej 50m2 po poprzednim Najmecy z własnymi środkami chemicznymi 300 zł + 6 zł za każdy m2 lokalu powyżej 50m2 500 zł + 6 zł za każdy m2 lokalu powyżej 50m2
7.3. Sprzątanie nieruchmości po ekipie remontowej do 50m2 z własnymi środkami chemicznymi 400 zł 600 zł
7.4. Sprzątanie nieruchmości po ekipie remontowej powyżej 50m2 z własnymi środkami chemicznymi 400 zł + 6 zł za każdy m2 lokalu powyżej 50m2 600 zł + 6 zł za każdy m2 lokalu powyżej 50m2
7.5. Sprzątanie 1 raz w tygodniu- minimum 4 x w miesiącu powierzchnia do 50m2 100 zł za 1 sprzątanie 100 zł za 1 sprzątanie
7.6. Sprzątanie 1 raz w tygodniu- minimum 4 x w miesiącu powierzchnia powyżej 50m2 100 zł+ 6 zł za każdy m2 powyżej 50m2 x 1 sprzątanie 100 zł+ 6 zł za każdy m2 powyżej 50m2 x 1 sprzątanie
8. POZOSTAŁE USŁUGI Klient z podpisaną umową - ceny brutto zawierają podatek VAT 23% Klient bez podpisanej umowy - ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
8.1. Rozliczenie mediów w jednym lokalu mieszkalnym na podstawie liczników 100 zł 200 zł
8.2. Zarządzanie nieruchomością-umowa na minimum 12 miesięcy 10% wartości czynszu najmu-miesięcznie nie dotyczy
8.3. Wizytacja kontrolna nieruchomości z raportem do właściciela zawarte w prowizji biura 150 zł
8.4. Dorobienie kluczy, pilota wraz dostarczeniem do Najemcy zwrot kosztów + 150 zł zwrot kosztów + 150 zł
8.5. Każdorazowa dodatkowa wizyta w lokalu na prośbę Wynajmującego/Najemcy lokalu 50 zł 150 zł za każdą rozpoczetą godzinę
8.6. Nadzór nad przeprowadzką zawarte w prowizji biura 150 zł za każdą rozpoczetą godzinę
8.7. Organizacja dostawy mebli zawarte w prowizji biura 150 zł za każdą rozpoczetą godzinę
8.8. Czynności związane z dostarczeniem/usuwaniem mebli 100 zł 150 zł za każdą rozpoczetą godzinę
8.9. Nadzór nad serwisantem w przypadku awarii zawarte w prowizji biura 150 zł za każdą rozpoczetą godzinę